söndag 19 september 2010

7 veckor

Sockerfri sen 7 veckor tillbaka. Det känns ganska stort faktiskt! Och det gick så himla enkelt! Kanske för att jag verkligen var motiverad den här gången? Jag hade bestämt mig. Fast det har jag i och för sig gjort de andra gångerna också. Så jag vet inte riktigt varför det blev en skillnad den här gången.
Just nu känns det i alla fall som att jag aldrig mer kommer att äta socker. Och det känns bara bra! Innan har den tanken alltid fått mig att känna mig deppig.

I torsdags var jag och tränade. Det blev 40 minuter på löpbandet. Sen blev det styrketräning igår. Så nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det är fortfarande tråkigt att träna, men jag vet att det släpper efter någon vecka.

Igår var vi på bio och det var första bion utan godis. Det kändes bara bra. Jag saknade inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar