söndag 16 januari 2011

2 veckor avklarade

Nu har det gått 15 dagar sen jag slutade med socker. Det har gått över förväntan och inte alls känts speciellt svårt. Jag hade väntat mig att det skulle vara värre.

Både idag och igår har vi haft gäster här och bjudit på kanelbullar. Jag har inte ens känt mig frestad att ta en. Det känns bra!

Jag har mer energi och har fått massor gjort både hemma och på jobbet. Jag har tränat varannan dag och jag springer lite längre och lite fortare för varje gång. Det känns verkligen skönt att ha kommit igång, även om jag fortfarande inte direkt ser fram emot träningarna.

Jag har varit på hälsokontroll och de kollade en massa värden. Dock får jag inte svar förrän i februari, så det känns lite tråkigt.

Har inte skrivit så mycket här för jag känner inte att det har hänt så mycket. Det mesta rullar på mot det bättre!

Har hittat ett forum för likasinnade. Tyvärr är det bara jag och en tjej till som är aktiva där, men vi hoppas på fler snart! Och det är kul att i alla fall ha hittat EN person som förstår =)
Här hittar ni forumet:
http://sockerfritt.forum24.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar