måndag 2 augusti 2010

Andra dagen

Det har faktiskt gått riktigt bra idag. Inget riktigt sockersug. Men just de första dagarna är man som mest motiverad och då brukar det gå ganska lätt. Det lär nog bli tuffare framöver.
Jag har faktiskt sluppit huvudvärken idag, konstigt nog! Den brukar hålla i sig i tre dagar ungefär. Undrar varför?

Bakken hade ju sina frestelser med godis och glass, men det gick bra. Vi hade mackor med som utflyktmål så jag var mätt när jag kom dit. Sen åt vi någon torr tråkig kyckling med potatissallad senare på eftermiddagen. Inte speciellt gott, men det viktigaste var att jag inte gick hungrig.

Min förhoppning med att bli sockerfri är att jag ska få mer energi och känna mig gladare. Jag har kommit in i en depp-period nu med allt godis. Och jag har ingen ork till något alls. Inte ens när jag tränar känns det som jag får mer energi.

Träningen ska jag sätta igång med snart igen. Det har blivit en veckas uppehåll nu. Känns okej, med tanke på att det är mycket annat som ska falla på plats.
Imorgon ska jag till Malmö och shoppa lite kläder och luncha med en gammal kompis. Men på onsdag ska jag försöka träna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar