tisdag 10 augusti 2010

Fortfarande sockerfri!

Kalaset igår gick jättebra! Jag åt av smörgåstårtan, men jag kände inget sug efteråt så jag antar att den mängden socker som var i var försumbar. Trots att det var socker i både brödet, majonnäsen, ättiksgurkan och skinkan, mer än jag först trodde!

Jag åt inga kakor och inga bullar och jag drack ingen läsk. Det kändes verkligen jättebra! Jag var så bestämd innan att jag aldrig ens tvekade. Och jag saknade det faktiskt inte heller.

Både idag och igår har energinivån varit betydligt högre än vanligt. Jag var också mindre trött i morse. Det går kanske åt rätt håll nu? Allt känns i alla fall bara bra!

Häromdagen lagade jag köttfärssås och spagetti utan ketchup och det var ingen som märkte något och det var hur gott som helst. Så det får det bli i fortsättningen.
Till lunch idag åt jag överbliven smörgåstårta från igår, men från och med nu så ska jag försöka hålla det helt sockerfritt.

Och träningen ja...hmm...ska snart ta tag i den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar