onsdag 11 augusti 2010

Huvudvärk igen...

Jag vet inte riktigt varför jag har huvudvärk idag men jag misstänker att det är kaffet jag drack i förrgår. Koffein brukar ha den effekten på mig och eftersom effekten av kaffet satt i igår så är det väl abstinensen som kom idag.
Fast jag brukar inte få huvudvärk efter att ha druckit kaffe en dag. Det brukar inte komma förrän jag har druckit kaffe under några dagar.
Det borde inte vara sockerabstinens i alla fall. För jag har varit hyfsat sockerfri nu under rätt lång tid.

Eftersom jag åt gårdagens Chili Con Carne till lunch idag så har jag fått i mig lite, lite socker idag också. I övrigt har jag varit sockerfri. Just nu känns det ganska lätt. Men jag är lite på min vakt, för jag brukar falla dit efter cirka två veckor. Det ska jag inte göra den här gången!

Jag känner mig lite mer energisk nu än vad jag gjorde innan jag slutade med socker. Jag får mer gjort på jobbet och jag får definitivt mer gjort hemma på kvällarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar