söndag 22 augusti 2010

3 veckor!

Nu har jag varit sockerfri i 3 veckor! Det känns rätt stort faktiskt! Och jag saknar inte sockret alls. Men så har jag inte utsatts för några riktigt jobbiga tillfällen heller. Men med tre veckor i ryggen så kommer jag inte att bryta det lika lätt heller, så jag ser fram emot liteutmaningar!

Tyvärr har jag lyckats bli sjuk. Har haft ont i halsen och feber i flera dagar och nu kommer förkylningen och hostan. Men det känns som det är på väg åt rätt håll i alla fall. Några dagar till så är jag säkert okej igen.
Energin har ju inte varit på topp de sista dagarna, av förklarliga skäl, men jag hoppas den kommer tillbaka igen sen när jag är frisk.

Igår åt jag lite potatisskruvar och en halv pizza (en sådan där djupfryst från Ica Maxi). Inget socker i alla fall och ingen natriumglutamat. Fast kanske inte så nyttigt i alla fall.

Väge 55,8 imorse så jag har gått ner lite. Får se om det håller i sig. Jag har inte haft så mycket aptit de senaste dagarna så det har påverkat lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar