onsdag 4 augusti 2010

Snart fyra dagar utan socker

Även gårdagen gick bra och jag slapp huvudvärken. Var och shoppade på Entré i Malmö och passade samtidigt på att träffa en gammal vän.

Egentligen känns det lite onödigt att köpa en massa nya kläder när jag egentligen vill gå ner 5 kilo. Men samtidigt kanske det är en sporre att känna sig fin nu? Man kanske tar bättre hand om kroppen om man trivs i den?

Idag har jag och sonen varit hos en kompis som har barn i samma ålder. Det är full rulle när man är två år och då behöver man springa av sig lite =)
Kul var det i alla fall och det vankades inga kakor, vilket var otroligt skönt! Så även idag har jag varit sockerfri och jag har inga planer på att bryta det.

Ikväll tänkte vi äta lite räkor, ost och kex. Jag ska försöka satsa på så sockerfria kex som möjligt, men skulle det vara lite socker i någon av dem så känns det inte som det gör så mycket.

Det blir nog ingen träning idag heller, men kanske imorgon. Nu ska vi åka och handla räkorna, osten och kexen för att sen mysa ikväll till två sista avsnitten av säsong 5 av Lost (jag vet, vi ligger lite efter ;-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar